Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Erotikus mesék egy masszázslány mindennapjairól

Egy masszázslány naplója

Egy masszázslány naplója

Sokszínűség az erotikában

2023. szeptember 25. - Lina2323

szenvedelyekrol-vagyakrol-osztonokrol-erotikarol-_-utos-konyvek-a-szexrol-3-1140x760.jpg

 

Én szeretem az embereket. Igen. Ilyenkor mindenki néz rám, hogy nem vagyok normális, az emberek hülyék és én is az vagyok, ha szeretem őket. De az emberek nem hülyék, maximum néha hülyén viselkednek, mert van valami problémájuk amit nem képesek, vagy nem akarnak elmondani.

Én mindig mindenkivel ugyanolyan nyíltan és kedvesen viselkedem, szívesen beszélgetnek velem, és egy-két pasi kivételével tisztességesen is viselkednek.

Sok olyan férfi fordul meg nálam, aki valamit nem kap meg az erotikában, amit márpedig szeretne. Előző bejegyzésemben írtam, hogy milyen okokból járnak hozzám, szóval ez alapján nagyjából meg is van, mi hiányzik az erotikus világukból.

De most nem is erről akarok mesélni. 

Mindenki más. Nagyon sokféle jellemző alapján más. Hogy a Tankcsapdát idézzem,

"Van aki fiatal és van egy csomó öregVan aki hiszi és van aki vallja hogyVan aki a hangját hallja és"

"Van aki ésszel van aki pénzzelVan aki egyszerű puszta kézzelVan aki tudja van aki értiVan aki az életét se’ féltiVan aki mindig van aki egyszerVan aki gyűlöl van akinek tetszelVan aki ellened van aki értedÚgy kapod ahogy kérted..."

Vannak fiatalok, és idősebbek, vannak karcsúak, vannak izmosak, vannak ducik és kövérek is. Van aki tök csupasz, aki módjával szőrös, és a farkasember. Van aki alacsony, van aki magas, és közepesek is. A farkuk mérete alapján is sokféle... kicsi és vékony, kicsi de vastag, közepes vékony, közepes minden tekintetben, nagy de vékony, nagy és még vastag is, meg a hatalmas.... Van aki kőkemény lesz, van, akinél a utolsó percig azt sem tudom, jól csinálom-e a dolgom egyáltalán, mert végig főtt spagetti puhaságú és nyeklik-nyaklik jobbra balra.

Ki mit élvez? Mindenki mást... Egyik a cirógatást, másik a karmolást. Az első élvezi, ha a feneke lyukát is kényeztetem, valaki a mellbimóját szeretné, hogy csipkedjem, a másik a golyóit markolásztatná inkább...

Van, akinek fénysebességgel kell verni, van, aki lassan, érzékien szereti, egy-kettő inkább veri magának, és engem csak néz közben.

De egy közös bennük. Ez egy nagyon bensőséges, intim szituáció, ahol ki vannak nekem szolgáltatva, és én nem tehetem meg, hogy bármilyen úton is kellemetlen helyzetbe hozzam őket. Nem tehetek megjegyzést rájuk, ha kövér, ha szőrös, ha kicsi a farka, mert mindegyik azért jött hozzám, hogy örömet nyújtsak nekik, ezért én erre koncentrálok.

Óvatosan tapogatózom, nézem az arcát, figyelem az önkéntelen/szándékos mozdulatait, hogy engedi-e , hogy a feneke közelébe tévedjen az ujjam, mikor kapkodja a levegőt, ha gyorsabban, vagy ha lassabban mozog a kezem.

Néha megdícsérem őket, de azt is mindig őszintén. Tetszik, ahogy reagál az érintésemre, tetszik a hang, amit kiad, imádom, ahogy egyre vastagabb lesz a farka, ahogy játszom vele.

És ez mind igaz. Tényleg nagyon szeretem ezt a munkát, mert abból élek, hogy gyönyört okozzak, és ez jó. Hozzáteszek valamit a napjukhoz, amitől nekik jobb, könnyebb lesz, és ez engem is boldoggá tesz.

Kifejezetten jónak és érdekesnek találom, néha egyenesen kihívás, hogy egy vadidegen embert, aki életében először jár nálam, "boldoggá tegyek" egy óra alatt. Nem mellesleg legyek olyan jó, hogy majd viszatérjen hozzám, ha újfent érintésre vágyna.

Én ezt nagyon élvezem. Szeretnék sok férfit boldoggá tenni, még ha csak abban az egy órában is.

Kacérkodok a gondolattal, hogy elmenjek egy profi erotikus masszőr férfihoz, és kipróbáljam, milyen ez az egész a másik oldalról nézve... 

A bejegyzés trackback címe:

https://erotikusmasszazslany.blog.hu/api/trackback/id/tr2518221931

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása