Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Erotikus mesék egy masszázslány mindennapjairól

Egy masszázslány naplója

Egy masszázslány naplója

Imádok a férfiakkal játszani

2023. szeptember 15. - Lina2323

blog.jpg

 

Imádom a férfiakat. Imádom a férfi testet. Imádom a farkukat. És játszani szeretek velük a legjobban.

Életemben három férfi volt, és nem több. Három férfi, akivel csókolóztam, akivel szeretkeztem, akinek a farka a számban volt. Ez a szám az elmúlt pár hónapban erősen megemelkedett. Mármint, ami a farok a szájban témát illeti, mert az első kettő az tabu.

Enyém a legjobb munka a világon. Férfiakat kényeztetek, nézem, ahogy az érintésemre reagálnak, orgazmushoz juttatom őket, és még jól is kereshetek vele. Nem megéri? 

Masszázslány vagyok. Imádom.

Még nem voltál erotikus masszázson? Itt az ideje, hogy kipróbáld!!

 

A bejegyzés trackback címe:

https://erotikusmasszazslany.blog.hu/api/trackback/id/tr8818215201

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása