Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Erotikus mesék egy masszázslány mindennapjairól

Egy masszázslány naplója

Egy masszázslány naplója

Erotikus masszázs: Mit ne csinálj, mint vendég

2023. október 04. - Lina2323

Tegnapi napom utolsó vendége kicsit kiakasztott. Egymás után csinált mindent, amit nem szeretek.

1. Nálam két fejjel magasabb, csontos férfi, azzal kezdi zuhanyzás után, még 5 perce sincs, hogy megérkezett, hogy megölelhet-e? - Miért kell egy full vadidegen férfinak engednem, hogy pucéran ölelgessen, még az egész program elkezdése előtt...? - Megengedtem, húzódozva... Berogyasztott, és direkt odadörgölte hozzám a löttyedt faszát... Pfuj.
/Várd ki a program végét! Ha kialakult némi szimpátia, szívesen engedem, hogy megölelj, és a farkaddal már cimbik leszünk, de így kapásból elintézed, hogy ne is kedveljelek meg egyáltalán.../

2. Masszázs közben folyton felkönyökölt hason fekvő helyzetében, és úgy magyarázott, ami eléggé megnehezíti a masszírozás folyamatát, plusz egy állandó "feszültséget" generál a folytonos mozgolódásávál, nincs az az idilli hangulat, mikor szép nyugodtan fekve hagyja, hogy csináljam a dolgom.
/Maradj nyugton, ne kapálózz!/

3. Nem egyszer érezteti, hogy alig várja, hogy taperolhasson... kitekeri magát, kalimpál...
/Megfordulsz, és lehet simogatni, addig csak kibírod, felnőtt férfi vagy, ugye..?/

4. Megfordulás után percenként kérdez, vagy kér valamit, esélyt sem ad arra, hogy maga a program elvarázsolja... Megérinthetlek? Rám feküdnél? Kérhetek még egy kis csúszkamasszázst? Megfordulhatok, hogy a hátamon is csináld újra? Felállhatnánk, hogy megölelhesselek? Megmasszírozhatlak?...
Maradj már nyugdton a picsába - mondanám szívesen, de nem tehetem. Udvariasan mosolyogva igyekszem megtenni, ami tőlem telik, miközben agyfaszt kapok, hogy mit akar már megint...
/Lehetnek kéréseid, de ne ömleszd rám, és ha látod, hogy távolságtartó maradok, akkor nincs meg a szimpátia, ergo, valamit nem jól csinálsz/

5. Próbálja magát nagyon alkalmazkodóként előadni, de közben folyton hangoztatja a ki nem elégített vágyait...
"Azon gondolkodom, hogyan foghatnám meg most a melleidet (Combjánál ülve masszírozom a lényegét)" Így most sehogy, de még lesz alkalmad... "Jó, jó, akkor csak feküdjek itt nyugodtan" Jó lenne....
"Most úgy megölelnélek, de tudom, ahhoz még nem ismerjük egymást elég régóta"
/Én igyekszem megtenni mindent, de ha mindig érezteted, hogy nem kapod meg, amire vágysz, nem leszek ám lelkesebb, sőt.../

6. A csontos kezeivel úgy markolászik, hogy finomnak szánja, ahogy kitép egy darabot a seggemből... Kérem, hogy finomabban, de addig nem kapcsol igazán, míg nem mondok egy határozott AÚÚÚÚt
/Örülj neki, hogy hozzám érhetsz, alap esetben élvezem is, de ne feledd, hogy férfi vagy, én pedig egy nő... egy különösen érzékeny nő/

Ezt mind egyetlen ember produkálta egyetlen óra alatt, de ezen kívül, amiket másoktól tapasztalok még...

1. Mocskos száj... Minimális mértékben szexi, pár percen belül szuper idegesítő és frusztráló... "Ez az bébi, szpd a frkm, jajj, de jó, ahogy szpd a frkm, kpd be jó mélyen, úúúú "

2. Francia benne van a programban, okééé... Szeretem is csinálni, ha hagyják. De! Ne fogd le a fejem, ne nyomd le a torkomon, és ne diktálj ajakkoptató iramot, mert leharapom a pcsba....

3. Ne fagass a magánéletemről.. Úgysem mondok igazat. 

4. Rakosgatás, hatalom átvétel... Na, az is mindig vicces... Emberke felkönyököl és közli, hogy feküdjek le... Biztos, hogy nem... Mond meg szépen, hogy mit szeretnél, és akkor esetleg megteszem, de te engem itt ne utasítgass.

5. Sokan hamar levágják, hogy bár a végletekig türelmes , kedves és mosolygós vagyok, de egyben nagyon határozott és irányító jellem... Volt, aki közölte, hogy ő szeretné, ha inkább hagynám, ő hazamegy inkább, mert mindig ő mondja meg másnak, hogy mit tegyen, s őt frusztrálja az én személyiségem... Pedig, csak arra kértem (újra és újra, sajnos), hogy halkabban beszéljen, mert konkrétan ordítva beszélt... Kisebbségi komplexus, hm?
Nem halsz bele, ha néha ledominálnak. Itt te vagy a vendég, akkor is, ha nem így érzed, hát viselkedj,

6. Telefonálás közben kérdezd meg, ami érdekel, és légy tisztában az árakkal... Csók nálad nincs? Biztos? Extrém szimpátia esetén sem? Pici puszikák? (Ó, hogy az a bkuzvuzto7iugujb.... nem, ha ott van, hogy nem, és még el is mondom, akkor nem... AKkor sem, ha te vagy az angol herceg) Nem lehetne egy kis kedvezmény? Akkor visszatérő vendég leszek! (Nem én találom ki, mi mennyi...)

szerintem-hulye-vagy-de-mindegy-7509-1.jpg

7. Masszázs van, Szex nincs és nem is lesz.. Szokd  meg. Ha pénzt ajánlasz érte, ne csodálkozz, ha legközelebb nem veszem fel a telefont, vagy ha épp hívás közben kerül szóba, kinyomlak...

Összefoglalva: Én igyekszem mindenféle óhajt, sóhajt teljesíteni, de ne felejtsétek el, hogy én is ember vagyok, érzésekkel... Azért csinálom ezt, hogy örömet okozzak neked, de nem azért vagyok, hogy azt tegyél velem, amit csak akarsz... Az én szabályaim szerint játszunk, ha nem tetszik, válassz mást. Vagyunk egy páran.
Ha hagyod, hogy elvarázsoljalak, nem is akarsz majd máshoz menni.

A bejegyzés trackback címe:

https://erotikusmasszazslany.blog.hu/api/trackback/id/tr5518227919

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása